gust de lacrimi

te-am asteptat… cam mult poate… nu ai venit… fiecare secunda de asteptare este o secunda de suferinta… simt cum carnea ia foc pe mine si sufletul se stinge incet… dar poate nu e doar sufletul poate e dorinta… sunt mistuit… sunt singur

ma uit in tava… im aprind o tigara, muzica urla de prea mult timp in urechea mea, melodia noastra… acum a devenit doar melodia mea… intorc capul si perna e goala… unde esti ???, nu vreau decat sa te vad… nu vreau decat sa iti simpt parfumul, nu vreau decat sa stiu ca inca mai existi si nu esti doar o naluca, poate seara trecuta ai fost, poate am visat eu cu ochi deschis…

ma ridic din pat si ma uit in sifonier, lucrurile tale nu mai sunt… asa cum nici mirosul tau nu mai e… a ramas doar miros de putragai… mirosul meu… ma simt batran si fara de rost… simt ca timpul alearga invers fata de mine… ce dureroasa e iubirea… ce insensibili la durere suntem cate odata…

termin tigara si imi fac curaj sa te sun… stiu am jurat sa nu o fac niciodata, dar durerea e prea mare, vreau sa iti aud glasul… vreau sa stiu ca macar esti bine… formez numarul si simt ca nu nimerec butoanele, parca sunt intr-un vis, reusesc sa formez si sun…

raspunzi si doar faptul ca ai raspuns ma face sa lacrimez… iti ceri scuze ca nu poti veni, nu mai vrei sa vii, vrei sa ma uiti, vrei sa nu mai stii de mine, imi multumesti ca nu te-am futut aseara, ca ti-am respectat decizia, ca te apreciez, ca te iubesc dar nu se mai poate… mainile mele tremura, tramur tot… cad in genunchi si simt cum sufletul iese din trupul meu si se ridica incet spre tavan si apoi se arunca cu putere asupra mea, ma tranteste la pamant imi da doi pumi in gura… sangele incepe sa imi curga din nas, strang din dinti, si musc din buza mea… inchid si raman intins pe covor in propia mea balta de sange…

poate ca am murit in acel moment dar un dumnezeu prea sadic nu ma vrut la el, ma lasa in continuare sa ma tarasc prin namol…

poate am sa renasc…

poate ca nu… doar pritenul meu timpul stie acest lucru dar el nu mai vb de mult cu mine… pacat…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 14, 2006.

4 răspunsuri to “gust de lacrimi”

  1. super… in minte mi se invart multe cuvinte de lauda, dar nici unul nu e potrivit… de mult nu m’am mai transpus atat de tare intr’o povestire, incat sa am senzatzia ca sunt acolo… langa personaj… si ii vad agonia… felicitari din suflet…

  2. am un mic amendament – nu „cate odata” ci „cateodata” ; in rest scrii bine , chiar foarte bine , ai un talent de scenograf al sentimentelor , si o predispozitie catre cumulul avid de ganduri si stari ale nefiintei .. scrii frumos si imi place

  3. va multumesc frumos pentru cuvintele de lauda… nu sunt obisnuit sa primesc aprecieri pozitive… daca va place va invit sa mai citit 😛

    oricum scriu ce simt… si scriu pt ca simt…

    inca o data va multumesc din suflet.

  4. […]  https://tearsfromheaven.wordpress.com/2006/12/14/gust-de-lacrimi/  un dumnezeu prea sadic nu ma vrut la el […]

Lasă un răspuns

 
