prietenie

o alta intalnire cu „vecinul”.la fel de romantica.nu stiu daca imi doresc asta.adica…daca imi doresc neaparat romantism.

mi-a marturisit azi ca i-a fost frica sa ma sa sarute.se temea ca o sa-i dau o palma sau altceva de genul asta.l-am convins ca nu o sa pateasca nimic.(ce amuzanti sunt barbatii cateodata!!!)

s-a incumetat la un moment dat sa ma sarute.sarut intim.sarut cu gust de mandarine.ma uitasem tot timpul la buzele lui.ma fascinau.moi si catifelate…

barul in care am fost a devenit rapid barul „nostru”.o sa mergem de acum incolo numai acolo.m-a adus acasa.l-am invitat inauntru.i-am facut o cafea…desi nu stiu cum,el a apreciat-o;a spus ca e cea mai buna cafea pe care a baut-o vreodata.m-am asezat in bratele lui pe fotoliu.a fost putin surprins de gestul meu-a zis ca nu se astepta sa fiu asa „directa”.hmmm….asa sunt eu.arat cu usurinta ce imi doresc,nu ma ascund dupa deget..

mainile lui s-au grabit sa ma atinga,sa ma mangaie.mi-a soptit ca vroia de mult sa faca asta. l-am sarutat si mai profund.ii simteam respiratia sacadata;mainile ma atingeau tremurand.mi-a spus ca nu vrea sa imi faca rau.l-am asigurat ca nu poate.au facut-o altii inaintea lui…

am facut dragoste.incet…asa e cel mai bine.doarme.geme usor in somn.e frumos;doarme ca un copil,cu perna in brate.mana lui ma cauta prin asternuturi.o sa ma duc langa el.in noaptea asta vreau sa dorm cu el.sa ma mangaie si pe mine cineva.

poate asa o sa treaca tot…toata durerea.sufletul plange cu lacrimi sarate.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 13, 2006.

Lasă un răspuns

 
