revedere…

aseara ai aparut in casa mea… chiar nu ma asteptam sa te mai  vad. de cum te-am vazut am stiut pt ce ai revenit… nu am auzit cum imi ziceai ca vrei doar restul de haine care inca mai sunt la mine, vedeam doar visul meu implinit, tu la mine acasa…

te-am luat de mana si te-am sarutat atent pe obraz, ai mei stiu ca ne-am despartit- nu am vrut sa te pun intr-o postura jenanta… am urcat amandoi in barlogul meu… demult era si barlogul tau… taceai… ai inceput sa impachetezi sec si fara sa zici nimic… am pus melodia noastra…, ai zambit trist, dar ai zambit…

te-am luat de mana si te-am tras langa mine; te-ai lasat purtata de dorinta de a ma imbratisa… stiu ca nici pt tine nu e usor dar nu am de gand sa te las sa pleci… ai vrut sa ma saruti dar te-ai oprit, de parca cineva in capul tau ar fi tipat la tine „sunteti despartiti”… dar totusi m-ai sarutat, buzele iti ardeau de dorul meu… ai inceput sa te fastacesti… te-am oprit sa zici ceva… nu vroiam sa zici nimic… ai inceput sa plangi… eu mi-am aprins o tigara, ai tras un fum, ai facut acea gluma cu inimioare, inimioare…

in secunda aia am inteles amandoi ca suntem facuti unul pt celalat, trupurile noastre se dezghetasera instantaneu, inimile incepusera iar sa pompeze… ai vrut sa pleci dar nu ai putut, te-ai intors si ai inceput sa ma saruti, nu stiu ce simteam mai mult- buzele tale fierbinti sau gustul sarat al lacrimilor tale…

am stat aproape patru ore imbratisati, nu am vb nici unul; ne era parca frica sa vorbim sa nu stricam bruma de relatie… doar am fumat… intr-un final am vazut ca adormisei… te-am bagat in pat si am vegheat asupra ta toata noaptea…

dimineata ai fost un pic bulversata, nu stiai unde esti si ce cauti la mine, dar nu iti era teama, te simteai bine in bratele mele, pupici mei te trezisera si te-au binedispus… pacat ca a trebuit sa plecam amandoi la servici…

acum imi este teama sa te sun, ti-am spus doar atat: diseara te astept din nou, tu decizi daca vrei sa vii sau nu…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 12, 2006.

3 răspunsuri to “revedere…”

  1. sunt curioasa daca va veni. mi-as dori sa revina la tine.

  2. multumesc frumos…

  3. va veni…;)

Lasă un răspuns

 
