mana care ma atinge

duminica m-am vazut cu vecinul meu.i-am acceptat invitatia la cafea.am fost intr-un bar mic si intim.e politicos si timid.ma mir ca a avut curaj sa ma invite…

se uita insistent la mainile mele.mi-a cerut voie sa il las sa le mangaie.nu stiam ca doua maini care se ating pot fi atat de senzuale.parca mainile noastre faceau dragoste.se mangaiau incet,fin,pana cand una din ele se gandea sa stranga putin mai tare,sa o simta mai bine pe cealalta.a inceput sa imi sarute mana.ma uitam fascinata in ochii lui.are ochi negri si patrunzatori.isi musca buza de jos in timp ce se apropia din ce in ce mai mult de mine. mi-a muscat incet fiecare deget in parte.ma excitasem doar din atat.ma simteam ca o fetita mica si virgina.

mi-a mangaiat cu genele lui lungi fata,mi-a sarutat fruntea.si apoi,intr-un sfarsit,m-a sarutat pe buze.incepusem sa tremur.a zambit,facand gropite in obraji.

am mers acasa.ne-am despartit in fata usii mele,dupa ce mi-a mai sarutat o data mana.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 12, 2006.

2 răspunsuri to “mana care ma atinge”

  1. E…. mi-ai rascolit niste amintiri ce acuma ma dor … :((

  2. hmmm…sa ma bucur ca am trezit ceva in tine,sau sa imi para rau k te-am intristat???

Lasă un răspuns

 
