departe de bucuresti

departe de bucuresti dar totusi cu gandul la el; am plecat trei zile… cautam pe cineva, cred ca ma cautam pe mine, sau poate pe ea, cautam amintiri, sau cautam sa fug de amintiri…

in mijlocul satului este bodega satului, locul unde vineri seara si sambata seara se aduna tineretul sa faca discoteca… muzica proasta, bautura proasta si miros de tigari si mai proaste… am ajuns acolo din cauza unor veri care vroiau sa imi arate cum se distreaza ei… am acceptat cu inima stransa stiam ca nu am cum sa ma simt bine…,

acolo insa tineretul, tineret simplu, fara  griji, tineretul venit doar pentru a se distra, m-a facut sa ies din stare si sa ma prind si eu in jocul lor… am dansat, prima data dupa mult mult timp… nu stiu sa dansez dar nu e nimic am copiat ce am vazut la cei din jurul meu…

la un moment dat privirea mea s-a intersectat cu privirea iuliei… o fata din sat, fata crescuta pana la 20 de ani in bucuresti dar care a trebuit sa se mute la tara deoarece parintii au pierdut casa in fata bancii, un suflet care s-a ratat, nu are pe nimeni si nimic ca sa o mai faca fericita; din copilul cuminte si eminent a ajuns un fel de curva satului, o face cu toata lumea doar pentru a se razbuna pe ea…

am iubit mult timp  aceasta fata… in bucuresti am fost o perioada chiar impreuna… inima a luat-o la goana prin pieptul meu. ma indrept catre ea si ii ofer un marlboro rosu lung- stiam ca asta fumeaza… o ia, se uita in ochii mei si incearca sa zica ceva… nu o inteleg, sau poate ca nu vreau sa o inteleg, pun totul pe carca muzicii ca e prea tare si o invit afara din local… accepta incredibil de usor…

afara aerul rece parca imi spala creierul de ideii, vroiam sa o intreb multe dar nu pot… fumez in tacere alaturi de ea, singurele sunete sunt cele ale tigarilor noastre care ard precum si sufletele… imi fac curaj o iau de mana si dau sa o sarut… buze reci, nici o reactie din partea ei… parca era un cadavru miscator, nu spunea nimic, era rece ;mintea ei o parasise de mult… incerc sa aflu ce s-a intamplat cu ea…, nu reusesc…

il intreb pe varul meu, si el reuseste sa ma edifice… iulia a fost batuta si violata de catre unchiul ei, apoi a fost abuzata de catre un vecin… isi pierduse mintile… se pierduse pe ea…

acum regret ca atunci cand am cunoscut-o nu am tras de ea sa fie doar a mea, poate ca acum altfel ar fi fost viitorul ei…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 11, 2006.

Lasă un răspuns

 
