vindecata…

am scapat in sfarsit de tine.nu stiu exact cum am reusit,dar mi-e bine fara amintirea ta.

se pare ca aseara Ea nu te-a multumit.sau poate te gandeai la mine??hmm…totul e posibil.oricum,cand te-am vazut in usa, ceva din mine si-a adus aminte de corpul tau.nu am vorbit.ce sens avea?ne-am sarutat pana la epuizare.m-ai dus in dormitor;m-ai dezbracat si ma sarutai.surpriza…nu simteam nimic.nu mai simteam nimic.ma vroiai.de ce?ea nu te mai satisface??asa de repede s-a „epuizat”??interesant…

ai facut cu mine tot ce faceai si inainte.nu a mai fost la fel.m-ai dezgustat.mi-era sila deja de saruturi,atingeri.te-am dat jos de pe mine.nu mai erai Tu.erai rezultatul ei.nu ma mai fascina nimic la tine.m-am simtit in sfarsit eliberata de tot ce mai simteam pentru tine.m-am simtit EU!!!

imi recapatam identitatea,scapam de tot ce ne-a legat.erai nedumerit.credeai probabil ca o sa fiu a ta,ca o sa ma ai cum ma aveai odata…ti-am spus sa nu ma mai cauti.ce sens mai are??ai plecat la ea…

………………………..

azi l-am observat pentru prima oara pe vecinul meu.pana acum doar ne salutam.nu e roman.nu stiu exact ce e,dar are un aer exotic.si e un timid…parca nu are curaj sa se uite in ochii mei.vorbeste o engleza stricata dar inteligibila.m-a intrebat daca maine sunt libera.m-a invitat la o cafea.mi-a strans mana.maini frumoase!!fetisul meu…sa vad ce o sa iasa.

sunt in sfarsit vindecata!!

Ada

~ de tearsfromheaven pe decembrie 9, 2006.

Lasă un comentariu