gust amar

amar este sărutul tău, amare sunt vorbele tale, amare sunt mîinile tale, eşti o luna amară…

fiecare privire pe care ţi-o arunc este un prilej de bucurie pentru tine, pt mine este tristeţe…

am ajuns sa urăsc glasul tau, dar iubesc cuvintelele tale; pardoxal- imi place trupul tau dar nu imi place sa il ating… m-ai respins de prea multe ori ca sa nu te resping eu… acum a venit momentul in care tu nu imi mai placi, ma vrei tu dar nu te mai vreau eu… fiecare noapte in bratele tale este o noapte petrecuta in padurea intunecatama simt gol, ma simt inutil, iti multumesc ca m-ai lasat asa… ai plecat de prea multe ori, poate m-am intors eu de prea multe ori, cine stie

este ceata afara, toata noaptea m-am plimbat prin parcuri am bantuit prin bucuresti fara rost… nu cautam nimic, cautam sa te evit, poate imi doream defapt sa te gasesc asa cum erai inainte, pura, simpla si fara de rautate

ai fost insula mea de nebunie, ai fost in capul meu, acum nu mai estiesti doar o amintire… o senzatie de bine… da o amintire foarte placuta si doar atat

nu ma condamna ca nu te mai vreau… nu condamna in general nimic, invata ca aripile ingerilor cresc incet dar cresc, problema lor este ca sunt negre desi odata au fost albe

te iubesc… dar nu te mai vreau

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 8, 2006.

Lasă un răspuns

 
