fara tine

e urat afara.parca toata natura plange dupa tine,asa cum fac si eu.nu stiu de ce nu ma rup de tine,de noi.de ce ma mai agat de tot ce a fost?de ce astept un mesaj,un telefon,sau orice altceva de la tine?

de ce ai venit azi?vroiai sa infigi si mai adanc cutitul in rana?te-ai asezat,am vorbit banalitati.te-ai purtat ca un idiot.sau „prieteneste”-cum ar spune altii.la un moment dat ai inceput sa vorbesti despre ea.nu te mai ascultam.gandurile imi zburau departe..ma gandeam la ce as face daca…iti mai vedeam doar buzele care se miscau.nu intelegeam nimic.

pareai incantat pentru ca paream interesata de prostiile tale. I don’t give a shit pe Ea.nu ma intereseaza nici ea,nici voi!!! ma intereseaza trecutul nostru si prezentul.aveam asa o pofta sa te sarut!oare o iubesti?dupa privirea ta as spune ca da.dar stiu ca te „indragostesti” repede.si iti trece la fel de repede.

cand m-am asezat la tine in brate stiai ce am de gand?te-am sarutat.de cand visam la asta…de multe ori m-am gandit cum ar fi sa te simt iar.ai fost docil.nu m-ai dat la o parte.ce sa inteleg? oricum ti-a placut.daca nu ar fi fost asa,m-ai fi refuzat.ai fi plecat.in schimb m-ai mangaiat cu mainile,cu buzele.

inainte imi spuneai ca alaturi de mine ai invatat sa iubesti.in seara asta ai spus acelasi lucru si despre ea.whatever.mi-am atins scopul.inca ma mai vrei.te-am condus.ai vrut sa ma atingi.nu am vrut.ai plecat.sunt singura cu mine. nu stiu ce vreau.o melodie obsedanta e in capul meu…”i put a spell on you,cause you’re mine,i can’t stand the things that you do,no,i ain’t lyin’,i don’t care if you don’t want me,cause i’m yours anyhow..”.sunt singura.fara tine. te iubesc!

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 7, 2006.

2 răspunsuri to “fara tine”

  1. scrii foarte frumos, bravo

  2. multumesc 🙂

Lasă un răspuns

 
