cafea…

… niciodata nu mi-a placut sa ma trezesc singur dimineata, tot timpul- multi ani- ai fost acolo. in fiecare dimineata ma sarutai si imi serveai cafea. fumam impreuna o tigara… ne simteam bine…

acum, dimineata, cafeaua nu are gust… tigarile nu au miros… si perna ta nu isi mai aduce aminte de tine…

de multe ori ma trezec cu ochii in lacrimi… ma trezesc cu gandul la tine… mana mea te cauta printre cearsafuri dar nu mai esti… imi lipsesc certurile noastre de dimineata, si impacarile de seara care se sfarseau intodeauna cu partide de sex… imi lipseste sanul tau in mana mea calda… imi lipseste parul tau sa ma gadile in talpa…

imi aduc aminde de zambetul tau cand imi serveai cafeaua… era amar ca si ea, dar placut…

acum din pacate tu ii servesti altuia cafea… pe tine altul te iubeste si eu am ramas doar cu amintiri… sper ca esti fericita…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 6, 2006.

3 răspunsuri to “cafea…”

  1. nice…nu mi’am imaginat vreodata ca un barbat se gandeste la amanunte de genul asta…dar cred ca…in final…suntetzi si voi oameni….bravo,arhivatorul…sper k nu e numai fictziune,caci e atat de frumos sa simtzi asha ceva…e emotzie si in suferintza,iar emotziile ne fac oameni adevaratzi…bv again…;)

  2. Uneori se pare ca adunam atata durere in noi, incit ni se pare ca ar fi o risipa sa scapam de ea.

  3. daca intr-adevar gandurile de mai sus sunt adresate unei femei sinu sunt doar rezultatul uneui moment scriitoricesc atunci da-mi voie sa te felicit si in acelasi timp sa te compatimesc” Ba, cum ai putut , ba, s-o lasi, ba, sa plece/Cand tu o iubesti/Si ea te iubeste?”
    Aha, e „simplu”…dar mai complicat e s-o aduci inapoi.Merita, se pare!

Lasă un răspuns

 
