mi-e dor sa ma ai

noptile pe care le-am petrecut cu tine sunt unice.faptul ca aveam aceleasi gusturi cred ca ne apropia.

nu cred ca au mai fost niste nebuni ca noi care sa faca dragoste ascultand MM.sa simti placere si durere in acelasi timp…nu e nimic mai dulce decat acest sentiment.

mai tii minte cum ma mangaiai?atunci credeam ca niciodata nu o sa te poti opri.felul in care imi muscai buza pana cand aproape ca dadea sangele,cum te zgariam pe spate incercand sa te am mai aproape,mai al meu…nopti de dragoste in care spuneam doar numele tau.momente doar ale noastre.

imi aduc aminte ca la un moment dat,dupa o cearta,ai venit la mine.nu stiam ce sa fac sa te impac.imi parea rau, dar era si mandria mea la mijloc…cand am vazut cat erai de trist,nu am mai putut suporta.ti-am zis ca sunt doar a ta,ca te iert,ca poti sa faci ce vrei cu mine.am facut atunci dragoste cu atata daruire,cu asa multa iubire.atunci te-am simtit cu adevarat al meu.am plans la sfarsit.nu stiu de ce.poate am presimtit sfarsitul.

tu nu ai stiut ce se intampla cu mine.ma sarutai si ma mangaiai,spunandu-mi ca totul va fi bine,ca vom fi forever and ever impreuna.de ce te-am crezut??

sper ca tarfa aia te face la fel de fericit cum te faceam eu…

Ada

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 5, 2006.

5 răspunsuri to “mi-e dor sa ma ai”

  1. Ai un mare talent. keep up the good work. Mi-a placut mult faza cu MM (cred ca Marilyn Manson). Cel mai frumos a fost finalul – cele doua planuri, amintiri vs. prezent. Sper sa nu-ti schimbi stilul.

  2. nu cred ca o sa mi-l schimb.:)ma bucur ca va place cum scriem.si da-este Marlyn Manson :d

  3. Ai capacitatea de a ne transpune efectiv in povestea ta…
    Ceva rar si deosebit….sa nu uiti.

  4. talentata imi place………

  5. multumesc mult.:* pt toti

Lasă un răspuns

 
