evadare…

intodeauna mi-au placut nebuniile… tot timpul am apreciat o fata care face ceva nebunesc pt mine…

intr-o seara, de curand eram foarte plictisit… nu aveam ce face… gandul deodata imi zboara la ea… pun mana- o sun… nu puteam sa ne vedem… offf… dorul de buzele ei ma macina… decid ca a sosit timpul sa imi folosesc abilitatile de stealth… zis si facut… vb pe mess, stabilim un plan f bine elaborat… ea imi aunca cheile pe geam in spatele blocului… eu intru in scara fara sa declansez sistemul de alaram (puma- o catzea a’ dracului)…

plec… deja eram la a patra tigara cand ajunsesem la ea in spate… arunca cheile- prima misiune indeplinita… simteam cum pulsul imi urla in vene… intru in scara si evit potaia… tensiunea era la apogeu… ajung in fata usii… usa intredeschisa… ea in dreptul usii intr-un neglijeu solemn si negru de catifea fina… se zarea o jumatate de san… deja nu stiam la ce sa mai ma gandesc.. cum sa intru mai repede… cum sa nu fac zgomot…

am intrat… am apucat-o de mijloc si am sarutat-o indelung… simteam inima ei cum bate cu putere aproape sa zboare din pieptul ei si sa se infiga in al meu… am intrat la ea in camera… mirosul de betigase parfumate… intuneric profund… simt o mana cum ma ia si ma strange la pieptul ei… dansam pe muzica de funal… muzica faina nici ;nu o auzeam dar dansam… mana mea o mangaie… nici nu stiam daca mai stau in picioare sau dansez in pat… cearsafuri moi, calde si pline de miros proaspat…

am facut dragoste pana la epuizare… dragoste surda… cel mai mic sunet nenatural ar fi produs un mare bal…

nu se pot descrie sentimentele… adrenalina… placerea, ropotul inimilor noastre… si la sfarsit placerea imensa sa impartim o tigara… chipul ei luminat de focul tigarii care ne incalzea plamanii…

poate am sa mai evadez in casa ta…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Decembrie 1, 2006.

3 răspunsuri to “evadare…”

  1. Mda….si cand te-ai trezit…era dimineata si tu ud ! ti-ai daqt drumul pe tine ?!

  2. wey…’sup? astept sa mai scrietzi ceva shi nik…keep up the good work… 😉 bravo amandurora…suntetzi buni…

  3. multumim.in ultima vreme am fost amandoi foarte ocupati cu job-urile.asteptam un moment de liniste…cu noi insine 😀

Lasă un răspuns

 
