nu imi place

iubitul meu,chiar nu imi place sa te las singur.si nu-mi place sa raman eu singura.sa ma lipsesc de saruturile tale atat de dulci,de mangaierile pline de afectiune.

te-ai intrebat vreodata de ce te iubesc atat de mult?daca nu,eu oricum iti raspund:pentru linistea pe care mi-o oferi.pentru clipele in care sunt numai a ta si tu esti numai al meu.pentru iubirea ta,pentru tot ce insemni tu pentru mine.

iubesc sa fim numai noi doi.simt ca tu esti singurul care ma intelege cu adevarat.imi place cum ma privesti,cum ma alinti.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 30, 2006.

Lasă un răspuns

 
