cu o secunda inainte…

… de a pleca deja iti simt dorul… deja vreau sa mai musc odata din buzele tale, sa mai musc odata din fructul interzis, de a ma otravi inca o data din simtirile tale… deja esti departe dar gandul la tine este mult prea aproape, este parte din mine… si imi place…

incerc sa iti spun o ultima replica prafuita, dar nu o mai auzi… nu ai de ce sa o auzi este doar pt mine si pt sufletul meu macinat pe interior… cineva imi urla in ureche sa merg mai departe… cat de departe, unde este acest departe… la cine mai departe…, ahhh si imi e asa dor de buzele tale, de sanul tau, de mana ta care ma mangaie…

imi zic asta e… merg mai departe, dau sa plec;dar imi dau seama ca nu pot… vreau sa te strig dar degeaba- este prea tarziu… tu din lumea ta nu ma poti auzi… oare imi doresc sa ma auzi sau vreau doar sa ma joc singur cu mine…

odata muscat din propia buza, sangele meu mangaie buzele tale… sangele meu se otraveste din buzele tale… imi doresc sa te mai iubesc o data… sau inca o data… oare de cate ori vreau sa te iubesc… de multe ori… in fiecare zi…

oare daca te mai strig o data ai sa ma auzi?…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 30, 2006.

Lasă un răspuns

 
