who knows??

care dintre noi stie sa aprecieze la adevarata valoare o strangere de mana,un sarut,o noapte de dragoste?

cine isi aminteste cu bucurie prima noapte de dragoste,inceputul unei relatii?suntem atat de orbi incat nu stim sa ne bucuram de prezent,nu stim sa-l traim cu intensitate.il luam asa cum este.

imi pare atat de rau ca nu mi-am dat seama in acele momente cum esti cu adevarat.placerea pe care am simtit-o cu tine am luat-o ca pe un lucru normal.nu stiam ca nu o sa mai am parte de asa ceva.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 27, 2006.

Lasă un răspuns

 
