o zi banala…

fiecare zi fara tine mi se pare o zi moarta si lipsita de sens, nu simt acele zile, nu vreau sa ma gandesc la ele, si atunci cand pun capul pe perna, acea zi a murit definitiv…, aceste zile nu au sens, nu au logica, nu au rost…

atunci cand stiu ca trebe sa te vad, inima imi danseaza, fiecare particula din mine se bucura si este inundata de fericire, am ranjet pe buze, mainile sunt calde si oasele intarite.

uneori mai ma amagesc cu vocea ta la telefon, dar nu nu e acelasi lucru, dorinta care predomina corpul meu este sa te vad, sa iti vad ochii, sa iti vad fata, trupul. iubesc caldura trupului tau, iubesc cum te joci cu mana mea…,

din pacate zilele ce vor fi trecute de acum incolo, vor fi zile sterse si fara de sens… tu nu mai esti…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 24, 2006.

Lasă un răspuns

 
