in noapte

eram intr-o excursie.nici nu mai stiu unde exact.facusem toti un foc „de tabara”.stateam unul langa altul.am schimbat putine cuvinte.ne-am sarutat indelung sub lucirea flacarilor.apoi,ca si cum ne-ar fi venit deodata acelasi gand,ne-am ridicat si am iesit din cercul de lumina,cufundandu-ne in intuneric.

nu stiu unde ne-am oprit.am alergat un timp prin bezna,indepartandu-ne de foc.am ajuns intr-un loc unde lumina lunii era umbrita de cativa copaci mari.ne-am sarutat iar.hainele pareau sa ne cada de pe trupuri fara macar sa le atingem.ne-am intins in ierburile inalte  care pareau sa se aplece,sa se infasoare in jurul nostru,acoperindu-ne.

ne-am explorat reciproc,atingand fiecare particica din trupul celuilalt.si atat.colegii nostri erau ingrijorati si incepusera sa ne caute.ne-am imbracat cat am putut de repede.

am dormit unul in bratele celuilalt toata noaptea.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 24, 2006.

Un răspuns to “in noapte”

  1. hmmm, frumos, clipe de tinut minte

Lasă un răspuns

 
