atingeri…

imi place dupa ce fac dragoste cu tine sa ma joc cu mainile mele prin parul tau, sa iti mangai spatele, sa te umplu de pupici, sa te sarut pe gat, sa te iau in brate, sa te strang la piept, sa iti soptesc vorbe dulci, sa te alint…

imi place sa te privesc cum adormi si cum dormi in bratele mele, imi plac tresaririle tale cand iti dau drumu din bratele mele doar pt o secunda ca apoi imediat sa te strang si mai tare in brate…

imi place cand te scoli in miez de noapte si imi musti atent buza, cand imi saruti urechea si gatu… cum te joci cu parul meu… cum cauti sa ma trezesti dar in acelasi timp vrei sa si dorm…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 23, 2006.

Un răspuns to “atingeri…”

  1. traficul ăsta 🙂

Lasă un răspuns

 
