hmmm, matusica

ca orice om, am si eu multe rude, unchi, veri, cuscri, matusi

matusi care nu stiu sa manuiasca un calculator, matusi care au fete frumoase etc.

acum circa un an de zile ma cheama o astfel de matusa pe la ea sa ii repar ceva la calculator; o cunosc pe aceasta matusa de mult timp, intr-o perioada a fost modelul familiei, arata bine, inalta, ingrijita si cu un sot care o cam ignora tot timpul…

am ajuns la ea, politicoasa din cale afara, m-a servit cu o cafea,  un coniac- bea si ea unul, simt ca a sosit momentu sa ma apuc de calculator… ma asez in fata calculatorului si incep sa trebaluiesc prin softurile lui… concluzia: cam virusat asa ca cel mai bine formatez si pun din nou xp-ul.

matusica ma intreaba daca poate sa asiste la spectacolul instalarii noului soft, sa stie si ea cu ce se mananca…

sta o perioada langa mine, din una in alta incepe sa ma intrebe daca am prietena, daca fac sex, daca imi plac femeile mai in varsta si alte intrebari de acest gen. la inceput ma fastaceam apoi am intrat in jocul ei.

cand sa ma ridic sa introduc un cd in unitate simt mana matusii mele ca ma atinge, dau sa ma retrag speriat, insa mana ei ma urmeaza, adrenalina imi invadeaza creierul, pulsul explodeaza in mine… dupa ce trec vreo 3-4 secunde ma dezmeticesc si involuntar incep sa-i masez sanii. sani mari voluptuosi. se lasase o tacere adanca, doar din cand in cand auzeam respiratia ei din ce in ce mai sacadata si profunda, imi zic ca asta e momentu si incep sa o mangai si eu. ea sesizand acest lucru imi deschide slitu la pantaloni si incepe sa imi maseze penisul.  eram foarte excitat nu stiam ce sa fac, simtind deruta in care ma aflam, ea se ridica din doua miscari ramane goala in fata mea, ma ia de gat si ma tranteste in pat. ma dezbraca cu o dexteritate de felina. 

se urca pe mine si incepe sa ma futa. eram prea socat si plin de placere incat am ramas nemiscat.

dupa circa o ora terminam amandoi in acelsi timp… fusese o ora de sex plin de minunatii si gemete… dupa ce se lungeste langa mine si timp de 5 minute nu scoate nici un cuvant exclama ca barbatul ei trebuie sa apara din clipa in clipa; asta a distrus toata placerea momentului, am fumat o tigara cu viteza, m-am imbracat la fel de repede… ea nu fuma de obicei dar acuma a facut-o sa imbracat… stateam si ma holbam la ea cu cata lejeritate facea toate asta, imi imaginam cati oameni au facut ce am facut si eu…

vazandu-ma cum ma holbez la ea zice pe un ton calm „hai repara ala”…

asa am facut, a durat circa o ora jumate, nu am scos nici un cuvant eram prea ametit pt asta. intre timp chiar venise barbatul ei mirosind a tuica proasta. ma saluta si da sa dea mana cu mine am facut un gest de evitare si chiar mi-a mers nu vroiam sa il salut imi era greata de el, acuma o intelegeam….

am plecat in graba nu am vrut sa mai stau sa pierd vremea in acea casa, dupa 2 saptamani ma cheama din nou sa ii repar calculatorul…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 22, 2006.

4 răspunsuri to “hmmm, matusica”

  1. Matusa? Haoleu!
    Da’ de ce sta cu barbatul care miroase a tuica?:(

  2. matusa?! Dumnezeule, cu rudele de sange? :-& ce fantezii bolnave au unii 😐

  3. MacGyver apreciaza personajul pt ca poate face sex o ora(probabil tehnici yoga sau voodoo magic), dar totusi MacGyver nu este de acord cu incestul.

  4. esti bolnav omule. gaseste o prietena si se rezolva problema nu matusa.:P

Lasă un răspuns

 
