dezvirginare

a durat destul de mult pana m-am lasat convinsa.nu am facut-o pentru ca „toata lumea o face”.am facut-o pentru ca am vrut. mi-a si placut persoana in cauza.

mi-aduc aminte cum ma saruta timid;ii era parca frica sa nu-mi faca rau.stia.m-a luat incet.m-a sarutat pe ochi,pe nas,pe buze. a continuat incet pe gat,coborand incet pe sani. urca si cobora cu buzele pe corpul meu.ii simteam mainile mangaindu-ma,atingandu-ma ca pe ceva fragil.

ma excitasem si-ciudat-simteam nevoia sa il simt in mine. dorinta mea crestea cu fiecare centimetru pe care el il saruta.

lui ii era frica sa faca primul pas.pana cand nu i-am zis eu „te vreau”,nu a facut nimic.l-am simtit cum intra in mine.

imi amintesc doar placerea.si orgasmul.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 22, 2006.

29 răspunsuri to “dezvirginare”

  1. aşa. şi? 🙂 asta ce e? „povestea mea”?

  2. nu.

  3. Nice

  4. adevarul e ca pwla e buna … mai ales daca esti femeie …

  5. asta ce e?orgasmul de fratzii grimm?sau de orgasmul scufitzei roshii?lasatziva mah de tampenii shi trecetzi la fapte cat ink mai avetzi timP

  6. numi lasi si mie idu tau?

  7. Tu ai resimtit totul ca pe-o placere de moment? sau intervin aici si sentimente pentru partener?

  8. Am o prietena care are doar 15 ani si ea vrea sa o faca cu mine da ii este frica de maicasa ca va afla,in ce sens ca e firca,in sensul ca o sasi dea maicassa seama ca se va cunoaste.Eu nu cred ca maicasa va observa ca nu mai e virgina.Voi credeti?Vreau niste raspunsuri bune in special de la Fete care au trecut prin frica de mama.Ajutatima!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Am o prietena care are doar 15 ani si ea vrea sa o faca cu mine da ii este frica de maicasa ca va afla,in ce sens ca e firca,in sensul ca o sasi dea maicassa seama ca se va cunoaste.Eu nu cred ca maicasa va observa ca nu mai e virgina.Voi credeti?Vreau niste raspunsuri bune in special de la Fete care au trecut prin frica de mama.Ajutatima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Marius daca tie ti se pare normal sa i-o tragi (scuzati vb) unei fete d 15 ani…atunci inseamna k habar nu ai cu ce se manaca sexul decat sa o bagi si s-o scoti…iti spun eu ca nu este pregatita nici fizic nici emotional! Daca cica o iubesti asteapt-o pana cand o va lasa mama ei…si da, se cunoaste cand nu mai esti virgina in cele mai multe cazuri doar dak ea nu are himenul (daca stii cu ce se mananca cuv asta)sau sa fie prea elastic..offf copii astia Doamne..:| auzi la 15 ani…incredibil
    P.S. si daca tot esti convins sa profiti de fata macar foloseste prezervativul extra safe ca o sa aibe nevoie de mult lubrifiant

  11. Voi gata ati terminat „treaba” pe aici? Nu mai scrieti? 😦

  12. nu prea vad ce sa se observe dupa ce numai esti virginuca..depinde de corp..sau de comportamentul tau fata de mama apoi (ma refer la fata)..nush prea mult am doar 15 ani ..dar am scrys si eu ceva..:p..:D

  13. chiar sa imi sp si mie cineva ..este o pb daca iti incepi viatza la 15 ani ????adica dupa un an de pritenie iubire.:(??se observa ce este ..explicatyy

  14. lol

  15. cred k este ceva rau in asta…la 15 ani..ink esti o copila..si este prea putin un an…pentru k nu cred k intr’un an deja stii c intentii are el cu tine..daca dupa ce faceti acest lucru te paraseste?mai bine mai ai putintik rabdare..nu ai nimic de pierdut dak mai astepti;)

  16. eu miam inceput viatza sexuala la 15 ani ji ma durut la inceput restul a fost placere… dar faza e k nu mia curs delok sange, este vreo problema??

  17. Totzi kr atzi scris aici suntetzi lovitzi cu leuk. Eu as zice k e important sa invatzam cum sa avem o viatza sexuala sanatoasa si implinita. Iar pentru asta trebuie autocunoastere, determinare, initiativa si cultura sexuala buna. So:
    Fratzilor, pregatitzi n-o sa fitzi niciodata. E simplu de explicat asta: nimeni nu a reusit sa puncteze criteriile dupa kr se stabileste (makr relativ dak nu si exact) dak si cat de pregatit(a) eshti.
    Despre fanteziile cu minore, nu desconsideratzi aspectul legal.
    Si mai umbla o vorba populara, cum k nicio femeie nu moare pana nu a vazut in ea cel putin doua. Deci kr e faza cu dragostea la primul contact sexual? Sincer nu cunosc pe nimeni din generatzia mea kr sa mai fie ink cu prima ei/lui ‘dragoste’.
    Ce-as putea sa le sfatuiesc pe fete (sub rezerva k recunosc si imi asum k nu sunt o autoritate in domeniu). Himenul ishi pierde elasticitatea cu varsta. Implicit, o dezvirginare intarziata (ash zice 20 primaveri in sus, in functie de organism) aduce complicatzii p kr nici tu si nici partenerul (te asigur de asta!) nu vi le doritzi (durere mai intensa, durata a ‘procesului’ mult crescuta; apoi vin si cele de natura psihologica – deloc de neglijat..). Deci fetelor,nu asteptatzi fetzi frumoshi.. nu exista, honestly..
    Cu cap pana la cap, k? Prezervativ pe cuc (OBLIGATORIU!!!) si tandretze multa mei animalilor.
    Bubete

  18. dati`va foc coaie !! am aproape 18 ani si sunt virgin

    😉

    care`i problema ?

  19. inca nu stiu cum e sa nu mai fii virgin deoarece sunt in continuare dar astep clipa ce-a mare si as vrea sa fie cu o persona care sa o iubesc

  20. bine faci ma stefan 😉 ! decat sa o faci cu o fata care nu o iubesti mai bine o faci cu una care o iubesti deoarece toata viata o sa o ti minte 😉 ca a fost prima ta femeie la pat 🙂 succes

  21. am o prietena….eu am 17 ani iar ea 16 ……si simtim amn2 nevoia sa facem sex….dar ea zice ca eu o voi parasi dupa ce facem…ca o sa ma plictisesc….ce ar trebuii sai spun????need an answer,,,,pls

  22. am auzit ca se cunoaste daca mai esti virgina dupa ochi …este adevarat??

  23. astept raspuns ms:*

  24. poti sa fii ji curva ji sa ai oki de inocenta =)) 😉 hai sa fim seriosi ce trb au okii cu virginitatea?:-j

  25. pfff…am 15 ani si nush ce sa fac…o prietena imi zice k ar trebui sa incerc cu un baiat pe care il plac foarte mult,dar nush…mia mai zis k as putea avea o sansa sa fiu cu el.dar problema este k e o diferenta de 6 ani jumate

  26. Voi fetele astea aveti grija mare cu sexu asta eu am 20 ani sunt baiat si inca nu am facut sex imi place dar nu a fost momentu sa fac voi ce ziceti ce ar trebui sa fac?

  27. id meu fetelor

  28. Paiuvasilica

Lasă un răspuns

 
