o colega

dupa doua saptamani de mers la birou, dupa ce doua saptamani mi-a zambit in continuu decid sa o invit la o cafea,

prind momentu oportun, o invit si… spre bucuria mea accepta neconditionat, imi zic”aici e loc de sex”

stabilim ce si cum, ne vedem, dupa prima cafea urmeaza prima bere si deja limbile noastre se dezmortisera, incepe sa povesteasca de una de alta, eu la fel, incet incet privirea mea incepe sa cada in decolteul ei, ea se prinde dar nu se supara, incerc timid sa o sarut, ea e mai dezmortita ca mine.

in urmatoarea jumatate de ora eram deja la ea in pat. ne-am futut cu patima, am adormit amandoi intr-un final…

am continuat cateva zile,pana cand m-a anuntat ca are prieten.plecat in belgia.neinteresant din punctul meu de vedere.whatever.o asigur ca nu ma deranjeaza si ca o inteleg. vroia doar sex.

Arhivatoru

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 21, 2006.

Un răspuns to “o colega”

  1. Si mai departe? Iti mai zambeste la servici?

Lasă un răspuns

 
