just fuck

aseara am mers intr-un bar cu 2 prietene.aveam chef sa beau mult;sa nu mai stiu de mine;sa nu mai stiu nimic de tine.nu mi-a iesit.s-a bagat unul in seama cu mine.ce dracu mai vrea si asta?

in fine,am vorbit cu el.nu e chiar asa rau cum pare.poate reuseste sa ma faca sa scap de tine.m-a condus acasa.dupa cateva minute de stat in masina,s-a gandit ca ar fi mai bine sa mergem la el.nu am obiectat.mai bine sa plec eu cand vreau de la el,in loc sa astept sa se care dracului acasa…

e stangaci.nu stie sa sarute,desi o face cu simt de raspundere.mai bine decat nimic :D.parca e disperat sa se futa.se dezbraca repede,precipitat.ma uit ranjind la el.nu intelege.nu-i explic.ce sens are sa stam la discutii??vreau un singur lucru.sa nu ma alinte.e doar sex.doar nu ne apucam sa concepem copii acum!

s-a terminat destul de repede.destul de satisfacator.m-am imbracat,am aprins o tigara,gandindu-ma cum sa il trezesc. am lasat-o balta.am chemat un taxi.am dormit mult.ce bine ca nu ma poate suna!!!

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 21, 2006.

6 răspunsuri to “just fuck”

  1. daca tot dormea si nu stia exact unde stai trebuia sa pleci si tu cu un telefon, un bibelou ceva….:)

  2. ceva suvenir? nik?:)

  3. imi pare rau ca nu mi-a venit si mie ideea asta.partea proasta e ca nu-mi plac bibelourile.o sa stiu pe viitor 😛

  4. dragul meu flocea nu trebe sa te dai in vileag cu mentalitatea ta de roman ciorditor care ne face de ras oriunde in lume…

  5. dragul meu arhivatorul, sper ca ai sesizat ca era o gluma, nu? nu-s „roman ciorditor” si nici nu voi fi vreodata, o iau doar ca pe o jignire

  6. va rog eu nu va mai jigniti.ar fi normal sa comentati pe baza insemnarii 😛

Lasă un răspuns

 
