ochii tai…

ochii tai intodeauna m-au facut sa ma fastacesc, poate in general pot sa trec peste orice, sa zic orice, dar cand ma uit in ochii tai ma pierd. ochii tai ma linistesc, ma emotioneaza, imi dau incredere in mine.

in aceea seara dupa un sarut am incercat sa spun ceva, dar nu am putut eram absorbit de ochii tai, erau frumosi calzi si plini de viata.

si acum am in minte imaginea ta, parul tau ravasit, si acum simt respiratia ta sacadata si aţâţată de pasiunea momentului, ochii tai care imi spuneau sa nu ma opresc, vorbele tale…

a trecut acea noapte, au trecut acele momente, am sa caut sa le regasesc…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 20, 2006.

Un răspuns to “ochii tai…”

  1. intotdeaua mi`a placut genul asta de proza.
    Damn, toate astea ar putea fi transformate in cantece…felicitari, esti bun.

Lasă un răspuns

 
