maine la aceasi ora acelasi loc

se intampla in urma cu vreo 6 ani, eram fericit ca am scapat de bac, eram fericit ca o sa dau la fac, ca am toata vara la dispozitie sa fac ce vreau.

in seara cand cand am iesit pana la liceu sa vad ce medie am luat, m-am intalnit cu un grup de colegi, am fost impreuna, am fost impreuna si dupa la o bauta, acolo am ochit o fata care era singura, din 2 vorbe si o bere am ramas impreuna.

ne-am intalnit a doua zi, ne intelegeam bine, deja la a 2-a intalnire vedeam ca avem multe in comun, a treia intalnire s-a finalizat la ea acasa;dupa o partida de sex, a trebuit sa plec in graba-veneau ai ei….

deja la a 4-a intalnire ea incepuse sa isi faca iluzii, ca o sa fim impreuna pentru mult timp… trist pentru ea. la final dupa ce am condus-o acasa i-am zis ca maine ne vedem la aceeasi ora in acelasi loc… din pacate nu am mai ajuns niciodata, in aceeasi seara eu am fugit la mare cu o alta gasca…

dupa 4 ani, ne intalnim din greseala in fata la magazinul unirii, era la fel de draguta, fuma, se transformase in rockerita, am facut ochii mari, am zis ca suntem oameni maturi putem trece peste problemele trecutului, m-a iertat.

la a 2-a intalnire deja facusem iar sex. pt intalnirea de a doua zi am zis in acelasi loc aceeasi ora… pacat, tentatia marii a fost mai puternica….

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 20, 2006.

Lasă un răspuns

 
