gustul pieli tale

iubeam gustul tau, mirosul tau, mainile tale, sanii tai…

imi placea cum ne contopeam ca doua valuri turbate in mijlocul furtunii. imi doream sa stau tot timpul langa tine, sa te fac sa razi, sa te fac fericita…

acum te urasc, in schimbul dragostei mele am primit minciuni, zambete false, pumnale in inima.

credeam ca inima mea nu o sa mai poata vibra vreodata pentru alta fata… sunt fericit se pare ca poate…

ai vrut sa ma lovesti- din pacate singura care a fost lovita ai fost tu, te-ai lovit de un om care ti-a facut tie ce mi-ai facut tu mie, nu cred in razbunare dar sunt fericit…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 19, 2006.

Lasă un răspuns

 
