gust de toamna…

am avut intotdeauna o sensibilitate pentru aceasta perioada a anului. atunci, in acea perioada cand te-am cunoscut draga mea, iti placea si tie toamna, credeai ca e ceva romantic, ca e ceva sensibil. m-ai sensibilizat, m-ai sedus cu inocenta ta, frunzele caramazii care cadeau in jurul tau iti dadeau o aura de zeita.

fiecare plimbare prin parc era o noua regasire, ne simteam bine, ne tineam de mana, ne plimbam pana noaptea tarziu, apoi ne iubeam pana la epuizare.

fiecare orgasm al tau era o frunza care murea spre a renaste o alta frunza. in acele timpuri ma tineai in brate si ma protejai de frunzele care cadeau in jurul meu.

dar oare de ce la prima ninsoare ai disparut sub omatul des si alb, atat de alb si pur, pe mine m-ai lasat dezgolit in mijlocul toamnei… nu te-am mai vazut de atunci, nu am mai auzit de tine niciodata, dar in fiecare toamna iti caut gustul in parcul nostru…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 19, 2006.

Lasă un răspuns

 
