extaz

imi amintesc doar buzele tale.nu stiu ce ai facut cu mine;nu stiu cum m-ai atins,cum m-ai adus in starea aia…dar pentru cateva minute uitasem unde sunt,uitasem de mine.

limba ta ma cauta cum nu o facuse pana atunci;mainile tale au atins locuri pana atunci interzise.corpul tau deasupra mea ma excita,ma cauta.saruturi lungi,interminabile chiar,atingeri la inceput timide,apoi din ce in ce mai intense.

vroiam sa ne unim,sa fim nedespartiti,sa te simt al meu,sa ma ai.

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 19, 2006.

Un răspuns to “extaz”

  1. Ti-am citit o parte din postari si nu inteleg de ce ma intrebi ce rost au acele dezvaluiri. Dezvaluiri incomplete din motive ce evit sa le precizez.
    Ce rost isi are intrebarea daca il iubesc sau daca l-am iubit? Eu i-am dat ce ea nu mai putea si ea ii da ce eu nu am. Din pct. meu de vedere nu poti iubi pe dracu’ si cu atit mai putin o copie fidela a aceluiasi personaj. Amaraciune nu a existat niciodata, doar furie. Furie pentru oameni ce nu ar trebui niciodata aratati lumii.

Lasă un răspuns

 
