goala

eu ma simt „acasa” doar in locurile in care pot sta goala.iubesc sa stau goala.hainele ma inhiba,ma incomodeaza.

de cand ma stiu,dorm dezbracata.de ce sa-mi tulbur somnul cu niste accesorii care nu fac decat sa-mi reduca libertatea? cine nu a dormit niciodata gol,nu stie sa se bucure de frumusetea corpului sau,nu stie sa fie intim cu el insusi.nu stie ce rateaza..nu cunosc placerea

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 18, 2006.

Un răspuns to “goala”

  1. Buna, asa e ai perfecta dreptate. Si mie imi place sa stau in pielea goala, desi mi-e cam teama sa nu racesc jos. Vara stau dezbracata complet, dar toamna in bermude si in sanii goi bineinteles ca sa respire ca destul ii sufoc cu sutien.

Lasă un răspuns

 
