sarut(2)

as vrea atat de mult sa ma saruti,cum numai tu stii.buzele tale,limba ta…mi-e si frica de reactiile pe care le am in momentele alea!!

nu e vorba de „flututri” in stomac sau mai stiu eu ce.e doar o senzatie bitter-sweet,de care am nevoie.placere carnala,abandon.corpul tau cald langa al meu,mainile tale pe corpul meu,saruturi…multe.

din pacate,pentru moment,trebuie sa ma multumesc cu atat.mai mult nu imi poti oferi.in afara patului,esti un om comun, monoton!!nu stii sa traiesti frumos,sa ma faci fericita si psihic.oare voi gasi pe cineva care sa ma multumeasca total?pentru ca sincer,am nevoie de iubire…multa iubire!!

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 17, 2006.

2 răspunsuri to “sarut(2)”

  1. eu pot sa te satisfac din toate punctele de vedere, si apropo dami adresa lu arhivatorul, sa ii zic sa te lase in pace ca tu vrei pe altcineva… din cate vad eu suferiti amandoi degeaba, ce a fost intre voi a fost, treci peste el …

  2. intre mine si Arhivatorul nu este nimic.nu am avut niciodata o relatie.noi pur si simplu povestim niste intamplari din trecutul sau prezentul nostru.asta e tot!

Lasă un răspuns

 
