impartim ultima tigara …

sexul fara obligatii este visul oricarui baiat, mai ales daca tu ai 20 de ani si ea 22.

ne-am cunoscut in fata la tnb, eu asteptam pe cineva, ea astepta un tip pe care il cunoscuse pe net, dupa ce a asteptat 20 de min. a venit si mi-a cerut un foc, asa s-a aprins totul, din vb in vb, am ajuns sa bem o cafea, apoi la plecare din cafenea sa ne tinem de mana, sa o conduc acasa, sa ma invite sus la o cafea…

in acea perioada stateam f prost cu banii, nu mai aveam tigari, iar ea isi cheltuise restul banilor cu mine, a fost decizia ei sa faca acest lucru, nu sunt mandru de lucru asta dar in fine…

m-a invitat sus, am acceptat, a pregatit cafeaua, am aprins o tigara si am inceput sa o fumam impreuna, din fum in fum buzele noastre au vrut sa faca cunostinta, apoi au vrut si mainile sa se cunoasca cu trupurile noastre, era un festin carnal pe noi, eu usor agitat din cauza cafelei cred, ea dornica de sex…

am ajuns in camera ei in 2 sec, dezbracatul a fost ametitor, totul se intampla cu o viteza nebuna, am facut dragoste… mult. dragoste rece si lipsita de prejudecati, dragoste carnala…

cand am fost amandoi epuizati am vrut sa fumam cate o tigara din pacate nu mai era decat una, am fumat-o impreuna, ea a adormit in bratele mele, tremura, de emotie, de teama… nu stiu, nu am intrebat-o niciodata.

nici macar nu ne-am cunoscut prea bine, ea dupa 3 luni in care ne vedeam doar pentru a ne iubi fara sa discutam deloc, a decis sa plece in anglia la o matusa; poate ca ar fi trebuit sa simt ceva pt ea dar nu a fost asa, simteam pt ea doar pofta de a face dragoste, si de a fuma o ultima tigara impreuna, si acuma as fuma acea ultima tigara ….

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 17, 2006.

4 răspunsuri to “impartim ultima tigara …”

  1. arhivatorule scrii super frumos, bravo, iti citeam si inainte insemnariel dar asta e deosebita… sper ca nu fac pe nimeni geloasa pe aici daca mai postez cate un coment, am sa continui sa citesc bravo, si apropo poate bem odata o cafea impreuna 🙂

  2. Vise:)..imagini parca scoase dintr-un film:)…o data-n viatza poate fi frumos..e minunat sa simti cum visul tau a prins contur…si totusi..sa-mparti la modu-acesta o ultima tzigara e indicat sa nu devina-un obicei:)

  3. amintirile sunt precum un vin batran.
    am multe amintiri, si in general viata mea sa invartit in jurul tigarilor 😛
    pt irina iti multumesc pt cuvintele frumoase, nu faci pe nimeni geloasa asa ca stai linistita, cat despre cafea, mai vb

  4. misto intamplarea, frumoasa povestirea!

Lasă un răspuns

 
