dupa servici…

a fost o perioada cand am stat cu o fata, doar noi doi la ea acasa, era super, faceam ce vroiam cand vroiam.

dar o amintire mia ramas in minte. am venit de la servici super obosit, plictisit si fara chef.

imi pregatisei masa, o sticla de vin rosu, si muzica de fundal. ai muncit toata ziua sa ma faci fericit, am intrat in casa si mirosul de papa proaspat gatita, ma atras ca un magnet in bucatarie unde stateai pe scaun si cu paharu de vin in mana. nu imi mai aduc aminte ce mancare era dar stiu ca era foarte picant si ma starnit bine… te-am avut atunci toata noaptea, acuma chiar imi pare rau de paharele sparte pe gresia din bucatarie, dar nu m-am putut abtine sa nu te iubesc acolo in bucatarie, doar muncisei atata pt mine, iti eram dator…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 17, 2006.

5 răspunsuri to “dupa servici…”

  1. Picant:)

  2. dator?!!!

  3. ma tie-ti trebuie o gospodina 😀

  4. flocea, da imi trebuie o gsopodina in casa, amanta in pat, si doamna in societate…
    romanashu, da eram dator, in dragoste daca nu oferi nimic la schimb nu mai pupi a doaua oara…

  5. ce fază… doamne, ce fază!…. ULUITOR!!!! şi?

Lasă un răspuns

 
