amintiri

fiecare atingere a ta imi provoca fiori, fiecare cuvant si vorba buna ma stimula sa fiu mai bun, fiecare sarut ma facea sa fiu si mai dependent de tine.

te iubeam ca un nebun, te apreciam, te idolizam.

cand ai avut nevoie de un zid pe care sa te razbuni am fost acolo, m-ai lovit si mi-ai aruncat vb grele, te-am iertat.

am iertat cand te-ai sarutat cu un altu, am fost pt tine tot ce altii nu au fost si nu vor fi vreodata. din pacate acum situatia sa schimbat, nu te mai doresc.

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 17, 2006.

Un răspuns to “amintiri”

  1. ups. Si cand te gandesti ca un orgasm le rezolva pe toate.

Lasă un răspuns

 
