seara

ce bine a fost in noaptea aia!!!nu cred ca o sa uit vreodata.

dormeam singura,goala,ca de obicei.m-ai trezit cu un sarut timid.m-am trezit,dar nu am vrut sa stii.vroiam sa vad ce o sa faci…cat de frumos ma mangaiai;ai fi vrut sa ma ai pe loc,dar stiai ca nu imi place asa.ce imi placeau mainile tale pe corpul meu(mangaierea aia timida dar si dura totodata!!!). cand ai inceput sa ma saruti deja nu mai rezistam.dar te-am lasat sa continui.

buzele tale coborau din ce in ce mai mult intr-o mangaiere continua.nu puteam sa ma mai prefac,si m-am „trezit”. dar nu ai tinut cont de lucrul asta.ai lasat deoparte tot si ai continuat sa ma saruti,sa ma atingi,sa ma lingi.

orgasm…

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 16, 2006.

2 răspunsuri to “seara”

  1. ce vise ai si tu mai ada, am si eu o intrebare tu scrii si pt arhivatorul sau cum e treaba intre voi, sunteti combinati, ca daca nu ma-si baga eu.
    sigur nu ai regreta 😀
    astept si ale relatari …

  2. buna.scriem impreuna.fiecare isi povesteste intamplarile.daca vrei sa te „bagi” si tu…ar trebui sa vorbesti si cu Arhiavatorul::D

Lasă un răspuns

 
