amintire din parc …

ne cunosteam de circa 3 luni, ne sarutam mult, ne pipaiam mult dar… cam atat, ea nu vroia sa avanseze cu treburile, sincer nici eu, era ceva frumos si pur intre noi si cam atat, nu vroiam sa stric acel lucru.

era mijlocul lunii ianuarie, o vreme nu foarte rece, seara ne plimbam prin herastrau, cand de odata ce ii vine ei, ma impinge pe banca si se urca pe mine. instantaneu pulsu’ meu sa ridicat la 300, era o senzatie necunoscuta de mine, ma simteam vulnerabil si excitat, imi treceau o gramada de lucruri prin cap, dar nici decum ce avea sa se intample.

dupa ce ne-am sarutat cam 10 min si eram amandoi destul de excitati, ma gandesc sa ne oprim ca dee, nu aveam cum sa avansam cu treaba, dar ea se opreste o sec si mana ei incepe sa ma maseze… dupa doua secunde era in genunchi in fata mea… a fost cel mai intens orgasm pe care l-am trait pana atunci.

de a doua zi nu a mai vrut sa auda de mine dar si reciproca era valabila …

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 16, 2006.

Lasă un răspuns

 
