sarut

intodeauna mi-a placut sarutul, intodeauna mi-a placut sa fiu cel care initieaza sarutul, acel dans al limbii.

vreau si acum sa o sarut, dar din pacate e prea tarziu pentru asta. in timp sarutul a devenit ceva monoton si fad, nu mai exista acea placere, acea emotie. treptat aceste sentimente sau extins si la alte capitole, tinut de mana, facut dragoste.

flacara se stingea incet, nici eu si nici ea nu vroia sa reaprinda flacara. obisnuinta, monotonie, disconfort si in final uitare.

din cand in cand imi mai aduc aminte cu placere de plimbarile prin parc, de sarutul furat pe nepusa-masa intr-o cafenea de cartier, sarutul de la mare din barul nostru…

fumul trecutului e dens si sita uitari a cernut deja de reziduri.

iti multumesc ca mi-ai lasat amintiri placute…

Arhivatorul

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 15, 2006.

Lasă un răspuns

 
