mangaieri

ma intalnesc cu el de doua saptamani,dar deja m-a adus la epuizare.nu fizica,psihica!ma omoara prostia lui!ma gandesc, ca doar mangaierile lui ma satisfac si…cam atat.nu are nimic interesant de oferit.oare cand o sa gasesc o persoana care sa ma satisfaca si psihic,nu numai fizic??

azi dimineata m-am trezit langa el.culmea,dar pentru un om asa frustrat, doarme frumos.in primul moment,nu mi-am dat seama ce caut in patul ala strain.de obicei eram la mine…

in fine…am stat sa ma reculeg.mi-au venit in fata ochilor imagini de noaptea trecuta.mangaieri,saruturi,el deasupra mea gemand…am vazut ca da semne sa se trezeasca;i-am lasat un bilet:”nu mai vreau sa ne vedem.nu ma suna.te sarut”

sunt acasa.ce bine e in patul tau,singura;ce bine e sa nu te sarute cineva dimineata!!

Ada

~ de tearsfromheaven pe Noiembrie 15, 2006.

Un răspuns to “mangaieri”

  1. din pacate sunt putini tipii care pot satisface o femeie din toate punctele de vdr … si fizic si mai ales psihic … si putinii care sunt … ori sunt ocupati … ori sunt gay …. tu , ada , imi cunosti experientele si stii despre ce vb .. te poop si astept si altele … 😉

Lasă un răspuns

 
